chill ju

sådärja har fixat mig för sängen för tog ett lååååååångt skönt varmt bad! Var grymt skönt alltså, fick även ett par tankar avklarade ;) Vet att hjag har varit as dålig på att uppdatera här i bloggen, men asso jag verkligen försöker hinna med men när jag har fyra nästan fem saker som jag veerkligen brinner för, och insett det nu så blir det grymt svårt alltså!

Var på träffen angående Undersvik, kommer bli jävligt naijs, men vi har tydligen bara två enkelrum, ett 5bäddar rum och ett 8bäddar rum. helt sjukt hur det kommer bli med boendet alltså. För alla är ju som sagt inte vänner bland oss ledare, lite konstigt eftersom vi ska vara ledare men ibland händer greijer på vägen fast man ska fortsätta det man vill göra :)

Förövrigt så ligger jag och väntar på att ringa min gullunge. Har hänt rejäla greijer mellan oss som vi måste snacka om. inte så allvarliga bara att jag kan verkligen överregera ibland pga händelser i mitt liv, och försöker verkligen förbättra mig på de sakerna! Så ah, jag hoppas bara på det bästa lixom, vad mer kan man göra? :) Snacka även nyss med Evelina, grymt vad jag saknar henne och alla andra eskilstunabor faktiskt, lite tråkigt sådära men ah de är sjukt underbara vänner alltså!

Tack alla fina underbara vänner som alltid finns där och gör vad som helst för mig. Jag älskar er och gör samma sak för er alltså! Ni får mig lixom att klara av varje dag, dag in och dag ut. Hur jag än mår. Ni är världsbäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0