bussen nurå

Ska ringa och väcka en grymt sötnos som säkerligen ligger och sover och drömmer om mig? hihi ;) Så ska snacka med han så jag klarar av dagen iallafall haha har ju redan snackat med han hela natten. Då menar jag verkligen hela! haha. Snackar även med brori, saknar han grymt alltså! Nej men han är en grym hjälp alltså! :) Nej nu blire att stänga av greijer och klä på sig ytterkläderna och sånt. Nya tag inför en ny vecka och taggad till tusen tills på söndag ♥



ett grymt leende för din skull baby. ah jag kallar dig min nu. min baby. jag gillar dig enormt starkt mycket!

Kommentarer
Postat av: Kim

Aww feet fin text!:$, fick tårar i ögonen men glädje, asså shiiet förlåt om jag inte svara imorse men sov som jag vet inte vad, försökte väckas men knas jag vakna inte ha de bra therese, söndag haha shiiiet feet kul vi kommer ha då!:)<3

2011-02-07 @ 10:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0