vadå trött?

Okej upp imorgon? Vi chansar på det, soo let's goooo!! Gosh vad jag TAGGAR till next weekend with Nathalie! Woho vi kommer röja everything så att det bara ryker!!! Goshhh vi måste bara fixa allt så att det kan bli checkat. Åhåhå om ingenting blir checkat blir det en underbar helg med min underbara pojkvän! Typ matlagning, ljus, bakning, movie osv! Galet naijs? Iaf vi kanske sleep over there ifall vi haffar saker! Jussteja måste hämta min sko kasse och lämna hennes tröja imorgon typ... orkkkkaa!

vadå att jag börjar bli trött!? Näeeeej nu ska jag försöka att sleepa lite här. Vi får se hur det går.. Har ju ingen fin kille man kan ligga och pussa på, stackars mig? Näej eftersom att huvudsaken är att jag har honom vid min sida, vilket jag har!!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0