sent inlägg

Slutade skolan runt tio över fyra, vi drog över lite på tiden eftersom att jag har dans sista timmen på torsdagar! Var riktigt kul, hade Robin som går på street dance, han är grym. Jag lovar ;-)
Aja lärde mig några steg, haha fick in snitten på en grej as bra när jag väl lyckades, wiiieee! Så fick jag applåder också, mihihi :-D
Just nu sitter jag hos min kära syster och äter mandarin, hon håller på med maten, vi ska äta grekiska hemmagjorda köttfärs biffar, med lite fetaost och vitlök i. mummmmmsfillibabbbaaa!
Haha jag stör mig fett mycket på att jag har blivit laktos igen, så sjukt irriterande. Tänka på vad jag äter hela tiden, så idag råkade jag äta lite utav en tårta som Soma fick. Eftersom att hon ska till kurdistan i två månader och under dessa två månader ska hennes mamma bestämma ifall dem ska flytta dit eller inte.. åhåhåhå :(

Kan ni fatta att det typ bara är 8-9 dagar kvar till julafton? Utan snö, utan minusgrade fine typ -5. Men det är ju ingenting jämfört med vad det brukar.
Vet inte vad jag ska ha på mig på självaste julafton, men jag har en nyårs klänning iallafall! Lyckat :-)

 
Förra årets jul outfit. Var så jäkla glad över att jag hade fått ihop något utan att köpa något nytt,
utan att det bara var kläder som jag aldrig hade använt som jag bara mixade ihop :)








Lite julmusik på köpet tycker jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0