min fina, underbara

Okej, min uppdatering? Är knappt vid datorn längre, har skaffat mig ett vettigt liv med händelser och mycekt skratt! Äntligen! Har även min underbara pojkvän, trots offciellt knappt en månad så har vi delat många skratt och upplevelser, gash vad jag älskar den killen alltså! ♥
Ta verkligen den personen som verkligen dödar för dig, och inte den som du dödar för men den som sårar dig mest. Nononono. Blir så mycket bättre ifall man tar det sakta, steg för steg och lär känna varandra innan man börjar hålla på med tokigheter. 
Somsagt, hur är det med mig? Jo det är väl bra förutom att jag inte tål kyla vilket betyder att jg har ont i huvudet, ont i halsen och typ måste ha hundra lager kläder på mig för att inte frysa.
Ett tips till er alla som har köpt en stor fet jacka och ni inte vill knäppa/dra igen den för att då blir den ful. Gör det ändå! Du kommer få lida grovt efter några år för att det värsta du kan göra är att gå med öppen jacka, tunna strumpbyxor och bara ett linna, och en tunn dragkedje tröja över det. Trots att du tycker det är snyggt eller kanske inte vågar ha på dig något annat för du är rädd för alla kommenterar. Fine! Skit i dem för förstör inte för dig själv. De är det sämsta du kan göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0