haha mina så kallade "utbrott"

Vaken nu och det är skolan imorgon? Hur går det ihop om min mensvärk är så kraftig att jag spyr. Orkar inte. Har inte spytt på evigheter :( Har även blivit o-f-f-c-i-e-l-l-t laktos intolerant nu, börja få tillbaka alla mina exem. Livet är inte alltid en dans på rosor. Har ändrat mat kost i skolan nu också. 
Btw "idag" var det bråk i skolan och jag fick ett utbrott på en liten människa och var tvungen att örfila honom ett par gånger för att visa vart gränsen går, som på köpet fick min klass ännu en gång se hur arg jag kan bli när jag bara kastade papper och böcker inne i klassrummet.
Ja allting låter helt lite kaos, egentligen inget att klaga på för ändå något alla kommer skratta åt nästa termin? Sometimes I just love my self..


Respect broooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0