:-(

Jag vet inte ifall det är för att jag har slutat helt med mjölkmat och sånt.. Men jag känner mig sjukt smal jämfört med tidigare. Eller om det är ifall jag äter mycket mindre när jag är sjuk eller har mens. För då känner jag ingen hunger alls. Då går jag oftast ner än massa kilon och har grymt svårt att äta upp mig igen :-(
Alltså ush jag förstår itne hur folk kan vilja gå ner i vikt och verkligen bantar, då menar jag verkligen dödar sig själva för att komma ner till dens egna vikt linje, observera att det är olika vikter för alla! Jag är så stolt över min fina vän C som kommit bort från allt såntdära med anorexia och bullimi. Jag vet inte så jätte mycket om det men jag vet att det är hur jobbigt som helst.
Alla killar och tjejer, istället för att jobba ner med vikten, jobba upp den så att ni ligger där ni ska ligga, ni dödar er sjävla med alla psykiska tankar. Jag vet att det är hårt att sluta, jag vet att det är tufft MEN våga be om hjälp, våga fråga om hjälp för ni behöver allt stöd i världen. Ni duger precis som ni är skapade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0