you never know

Gaah, lång dag idag kan jag säga. Väckarklockan rinde 05.00 men råkade snooza till 05.30 så det blev att skyyynda sig ordentligt! Gick bra ändå, vi hann ju med båten på färjan, väl på färjan tog jag en frukostbricka kanske inte världens godaste, men brödet var gudomligt!
Sov nästan hela färjeturen, skööönt! Väl på fastlandet tog vi oss till Skråmsta och tömde ur lite hästsaker ur förrådet och åkte vidare till pappas&therese kusiner för att lämna av hästsakerna. Sen var det raka vägen hemmåt. Väl hemma åt jag lite, städade och ah chillade framför TV:n.
Åkte hem till mamma och nu sitter jag här, har ätit och så, funderar på att ta lite glass, skulle va supergott! :)



Får en liten konstig känsla att se mig som blond,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0