krångelkrångelkrångel

Åhh, igår kunde jag inte blogga ett skit! Eftersom det var några som hade förstört internet kabeln, typ kopplat fel? Jag är ju inte världsbäst på sånt, men de gjorde så att varjen tv:n, datorena eller telefonena fungerade här hemma.

Dagen igår var helt chill, gick upp som jag skulle, hade det chill i skolan, träffade min älskade Clara, gah lika roligt och se henne varje gång nu för tiden! För så hon kämpar och såna steg hon gör! Stolt över den tjejen, hon har vart med om allt&inget, och nu efter snart fyra år har hon jobb, och går i skolan, hur starkt jobbat är inte det? (:
Gjorde en spontan greij, köpte en sak och frågade Therese ifall hon kunde hjälpa mig, så fort jag kom hem! Ni får se i nästa inlägg!




sista dagen som blndiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0