how many words to say

Har ni tänkt på allt man hör, och ibland det man säger bara är ord? Jag tänker på det väldigt ofta och därav blivit väldigt noggrann med vilka ordval jag tar och använder. Kan låta riktigt kallt, i know men det är väl bättre att vara ärligt, right? Som jag kom på förra året att man inte kan säga jag lever för dig eller visst man kan säga det, men det måste vara genomtänkt. För när du fölorar människan kan du ju ändå leva och gå igenom det hårdaste vindarna. Sammasak att jag har blivit väldigt mån om vilka som jag har och vilka jag släpper in. Men så är mitt liv och det är för att jag ska kunna leva min dröm istället för att drömma ;)





"Nothing lasts forever not even your troubles"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0