lyckat liv

Jag vill inte påstå att jag är dendära tjejen som vet allt, jag vill heller inte påstå att jag har varit med om allt. Men det jag har sett i mina dagar och det jag har varit med om är mina erfarenheter idag. Jag har lärt mig att inte ta första bästa tryggheten som kommer, som många utav mina vänner gör idag. Jag har lärt mig att varken titta bakåt eller framåt, utan att leva nu. Jag har lärt mig att du behöver inte känna alla, du behöver inet ha kontakt med alla eftersom att ha få vänner är det bästa som finns! När jag går på stan så säger jag ofta 'ah är det han/hon?' Men det är nästan inte alltid att det är såna som jag väljer att umgås med i dagens läge. Jag vill heller inte påstå att jag har varit en värsting, för det har jag inte. Jag kanske varit nära in på det spåret men lixom blivit stoppad.
Idag, kan folk undra ifall jag verkligen har någon trygghet? De människor som är omkring mig tror alltid att jag är besatt utav att ha någon bakom mig, men nej. Det är jag faktiskt inte. Jag får kilar på fall rätt så lätt, det är något jag står för, för att jag vet att den som känner mig vet hur jag är. Jag bjuder på mig själv, jag har självförtroende, jag har självkänsla. Allt som jag en gång önskade att jag hade har jag nu, så varför inte passa på? :)



jag är en kämpe, en krigare, oavsett vad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0