That I thought was my real life, was a dream

Åhh, jag är pigg. Så pigg att jag skulle kunna röja en hel fest. Åhh vad kul det skulle vara! Bara att dansa loss och ah, leva livet. Haha det va precis det jag & Angelica diskuterade ikväll. Jag var med den söta efterlängtade bruden, var otroligt skönt att träffa henne igen, alltså. Hon är guld. ♥

Haha fett kul, jag och hennes kompis började snacka så kände han massa folk som jag engång i tiden har umgåtts med, sammasak som tidigare idag; då när jag va hos natta, så hade hennes syrra nån kille där, han verkade lite kulig sådär, så visade det sig att han visste vilket dedär folket var.
Rättså coolt hur liten världen egentligen är, alltså. Jag undrar egentligen hur många man förlorar, som man tar in nya för, eller ja inte direkt ersätter men så fort man förlorar någon så vinner man någon annan, det är ju så sjukt sant att det inte bara finns. Jag undrar ja, hur många personer man egentligen måste offra här i livet för att själv kunna må bra. Fatta vilka svåra beslut man måste leva under, ifall man lever för sig själv. Det är nog det som är det svåraste här i livet och acceptera vad som är dröm och verklighet.

Jag har ingen aning om hur ja kom in på detta babbel? Tror inte att någon utav er heller har någon aning om det. Men det är väl lite såndär ointressan viktig info? Eller? Nej bara en liten funderare.
Shiet, att jag är uppe nu och är så pigg som jag är, är typ otroligt? Har lyckats vända på dygnet, hur? Haha! Nej dedär var inte så roligt. Okej känner att jag lär sluta skriva dethär inlägget nu, så puss på er. ♥




En bild från idag, i love u ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0