STOLT!

Åhh vad jag är så stolt över mina fina vänner som klarar av allt, haha bara för att dom har mig? Nejråå ;) Men Nathalie kom ju in i tomcats, smått avundsjuk och otroligt stolt och glad för henne! Jag sökte ju inte in pga det är full närvaro och det har jag absolut inte tid för. Åh jag lovar att komma på dina tävlingar. You go girl! Älskar digg!!!!



Åhh våran resa tillsammans, går inte att beskriva. Fast vi ibland tänker helt olika och inte alls är på samma spår så har vi ändå hittat tillbaka och kanske fallit en tår. Hur stolt jag är över dig, det går inte att beskriva för du är så otrolig! Jag är så otroligt stolt över allt du gör och jag hoppas att du vet om det. Våran kontakt nu, är åhh helt obeskrivligt underbar. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0