stolt tusen gånger om

Jag saknar inte dig, eller oss. Så jävla konstigt. Så jävla kallt. Men så är sanningen. Mitt största kliv, mitt egna liv, helt skönt. Du är ingen tönt, du är ingen svikare, du är inget sådant. Jag finner knappt några ord, får inga känslor. Ingen har tvinga mig, ingen kommer någonsin få tvinga mig. Jag tömmer mig, jag har fått ut allt, jag är tom. Nej inte riktigt men tom på allt mellan oss, fast varför skriver ja dethär då? För att de är så skönt att få skriva av sig. Så skönt att bara få vara. Inge maraton om tiden, om klockan, om snabbaste, om perfektaste. Jag vet att jag inte är välrdens läckraste, men jag ser mig själv som en vinnare, vinnaren i mitt liv, vinnaren över mig själv. Ni, du, hon eller han tycker att det är egoistiskt men näe. Jag vet bara vart jag står, vart jag har mina fötter. Jag är jordnära. Mitt liv är underbart, allting står liksom klart. Bara rullar på. Hur skönt som helst. :)




 
~ jag må vara liten, men målet jag vill nå, når jag alltid oavsett vad. En riktigt liten kämpe ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0