sjävförtroende


◊ Lé till dig själv så fort du ser dig i spegeln
◊ Intala dig själv, 'fan vad fin jag är!'
◊ Hur osäker du än är, visa alla hur säker du är, så blir du säkrare & säkrare
◊ Ta inte åt dig utav allt spottande och allt snack, gå förbi med huvudet högt
◊ Visa världen att du är du
◊ Automatiskt visar du självkänsla och att du tror på dig själv.
◊ Ha viljan till allt du vill ska hända, så händer det

♥ Jag hoppas att det hjälper er, för ifall jag lyckades känna ett riktigt och äkta självförtroende på egna ben så vet jag att ni där ute också kan göra det tusen gågner om! All lycka till er.




jag engång i tiden, engång för lite sådär exakt två år sedan och två månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0