sha jag är lycklig

åh musik är verkligen det bästa som finns, seriöst! Taggar sönder till mitt liv, haha nej men allt går så grymt bra! Känner mig helt fri och älskar den känslan! Just nu skulle jag bara kunna röja sönder en fest och dansa loss. Har varit på det humöret hur länge som helst, härligt! Imorrn drar man ju te sthlm och blir där hela helgen, ännu mer chill! Blir nog lite ung08 redan på fredagkväll och på lördag blir det thevoice! Härligt värre alltså ♥
Haha jag älskar min roll i klassen, alla lär ju tro att jag är helt puckad! Haha! Men man lever livet en gång, right? Så passa på att lev det livet så som du själv vill. åh vad jag älskar dethär, min sommar är inte slut än, inte förrens jag har sett veronica maggio på grönan!



gammal och sliten bild, men ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0