natta

Igårkväll, vad hände då? Jo jag cyklade ner på stan och mötte Natta runt tio? En timme senare hade vi bara gått runt och suttit oss på än bänk för att bara snacka skit. Vi ringde Oscar, fast han skulle sova, så vart inte så lyckat, cirkus en timme efter det så bestämde vi oss för att cykla hem till mig och gör äppelpaj, fastnade på vägen för att vi träffade Sophie, var grymt längesen! Vi stof coh snacka skit med henne, så var det en random kille där, jag lovar riktigt random. Såg lite annat folk från Tierp, haha!
När vi väl kom hem till mig så hade vi bara hundra gram smör, så eftersom Natta även blev sugen på choklad bollar så cyklade vi minst till två olika ställen för att se ifall de hade öppet, men nej. Så då var det bara att vända om och cykla hem igen. Våran paj, den blev ju direkt inte god.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0