när du inte vet hur du ska göra

Allt dethär med love är lättare för vissa men svårare för andra. Jag tillhör nog kategorin mitt emellan, men den blir allt svårare och svårare med tiden. Jag undrar hur man kan falla för någon de första dagarna, de första minuterna? Jag menar, man måste väl känna människan ordentligt? Eller? För hur än människa än verkar vara så ska man lixom vänta och se. Man ska ge alla en chans, och det gör man varken ifall man total ignorerar eller försöker haffa de första man gör. Folk kan tycka att jag är kräsen när jag väljer killar, folk kan tycka att mina gränser och regler är för hårda. De kanske de är, men det är för att jag själv inte ska bli sårad. Så just du som läser dethär, kanske har något kärleksproblem? Vad vet jag. Lär känna människan ordentligt innan. Va vän med honom/henne i alla fall minst ett halvår, om inte mer. För man kan aldrig veta när en människa visar sitt rätta jag. Egentligen känner vi ingen från grunden, eller jo oss själva knappt det. När det gäller kärleken ta inte första bästa. Låt det en tid. Jag menar lev ditt liv istället för att tänk på kärleken. Låt heller aldrig,aldrig kärleken få förstöra något för dig, för man blir verkligen blindad. Jagvet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0