livet rullar på

Sötnosar nu taggar vi sönder denna söndagskväll, myser med killen, familjen, läser en bok. Ja allt som gör er taggade till världens bästa måndag! Jag själv har det galet skönt, börjar halvtio, så kan inte klaga :)
Fast jag ska ändå börja fixa mig nu, på riktigt haha! Så att jag kan sova bäst i natt och drömma söött. Funderar på ett avkopplande bad och en hårtvätt imorgon men lite onödigt nu känns det som? Vet inte. får tänka på saken. Jag lovar att imorgon ska jag ta outfit bilder, och att även de få bilder från gotland kommer upp. Men nu ska jag bara loggat ut från facebook, och fixa inför imorgon senså blir det sängen. Puss på underbara er ♥




old picture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0