jag ser mer och mer ljus

Efter alla dessa underbara dagar ute på Väddö så somnade jag igår runt ett, två i min egna säng, var så jäkla skönt! Var ännu skönare att slippa städa det första man gjorde och ha en Fenrik som gick och inspektera! :) Väddö var lärorikt, just därför jag av alla människor fortsätter delvis också för alla underbara människor jag träffade ♥

Bilderna kommer upp senare, la ju ut alla bilder på datan hos pappa, vet inter riktigt ifall jag orkar fixa in dom i denhär datron. Känns iallafall riktigt naket utan uniformen. Känns även ritkigt skönt att vara fräsh eftersom att jag är ett hyginfreak.
Sitter just nu och ska försöka hitta några bra kontakter till en sak. Vill inte skriva ut det just nu, nu när allt fortfarande är så oklart. Men det är bara att hålla tummarna så får vi se. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0