jag brinner för det

jag avslutar min cheerleading. Sorgligt men sant, håller däremot tummarna för mina gamla lagpolare men speciellt för natta & Jacckeen! Det kommer gå bra, bara ni tar i allt vad ni har. Jag väljer att inte söka in för att jag känner att jag måste verkligen fixa till mina betyg, jag kommer övningsköra för det mesta och ha fritid. Så istället skaffar jag gymkort och kommer variera med hårdträning och zomba pass! Låter hur utmärkt som helst ju, huh? Självklart kommer jag ha någon som haffar mig, haha ;) Kommer även ha massa annat att tänka på, ifall allt går som det ska, men det är bara att hålla tummarna! :)




Två taggade systrar som förbreder sig för ett träningspass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0