hej sötisar

Äntligen hemma nu. Eller har varit det ett tag. Värmer mat i ugnen, gottigotti! Dagen var sjukt chill, skoja inte. Va halvklasser hela dagen typ så skönt :) Planerat in lite på terminen med musikcaféer och sånt, naijs va? ;)
Haha packade nyss till Gotland så gjorde jag en liten 'sjuknecesär' som jag ska ha i mina vanliga väskor med typ: ipren, alvedon, halstabletter, plåster, munsårsplåster, skavsårsplåster, bindor, tamponger, toffsar. Riktigt chill ju för då har man det alltid till hands, hade så förut och det är skönt att ha, så tjejer jag rekomenderar det!
Men nu ska jag checka till min mat, vi får se ifall ja hinner uppdatera något mer under dagen, och hur det blir i helgen, vi tar iallafall med oss datorn som vi ska ha på Gotland så det är chill!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0