han, som alla drömmer om, han

Alla vet känslan att tänka på han, han som är i drömmen, han som bara du kan fantisera om. Drömkillen. Ifall jag skulle beskriva dendära perfekta, skulle det ta en evighet. Jag försöker heller inte tänka på han. För han finns bara i din fantasi, i din dröm. När du är fast i kärleken det är då du tycks se honom som drömkillen, men hur blir det sen med alla bråk & konflikter?

Drömkillen för mig är dendära snyggingen som många har jagat.
Få hålla honom i handen skulle kännas som en ära.
Lång, blond, blåögd. Alla faller heltklart?
Men sättet, han ska ha fötterna på jorden, benen på marken.
Satsa i skolan, träna, vara med kompisar, ska vara intresserad av kläder.
Hans stil ska vara underbar.
Han ska behandla mig som om världens första och sista prinssensan, likaså jag med honom fast prins.
Hans personlighet ska heltklart vara charmig, han ska kunna charma mina vänner.
Han ska kunna charma min familj.
Han ska vara dendära superhjälten i alla lägen, han ska beskydda mig, ta hand om mig.
Jag ska behandla honom likaväl som han behandlar mig.
Han ska inte röka, inte dricka.
Han ska vara smart,
Han ska vara stark både utvändigt och invändigt.

Jag är inte säker på ifall jag hittar honom men jag är säker på att jag kan hitta någon som jag kan älska precis lika mycket. Jag varken letar eller söker efter honom. Han kommer när han kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0