Gulligt värre alltså!

När jag gick av bussen för att träffa Natta var jag tvungen att kolla in i ett skyltfönster hur jag såg ut. Så säger en kille som står vid busshållsplatsen och så säger han till mig:
Du är redan vacker och jättefin :)
Jag fattade inte så mycket, så efter typ en eller två minuter regerade jag och vände mig om och sa:
Taack och log för mig själv. Kanske lite bitchigt just när jag sa tack men jag fattade ju inte riktigt om han sa det till migb osv.
Jag fortsätter att gå, går jag förbi några krogjobbare som stod och diskutera så kollar dom in mig och när jag hade gått förbi hör jag de ropa:
Du är vacker. Men jag gav ingen signal eftersom jag inte förstod men de fortsatte att ropa massa saker så då vände jag mig om och log, snacka om glad man blir! Älskar att ge och ta emot komplimanger :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0