fressh

Gud vad skönt, nu har jag fixat mig för dagen, nästan. Har bara håret kvar. Åh älskar verkligen att ta hand om mig själv, de bästa som finns, lovley :) Haha när ja dusha hade vi olika balsam och shampoon för det har tagit slut, vi har ju inte vart hemma på länge, och alla använder olika. Så va jag tvungen och typ blanda två balsam, som luktade helt olika och ett helt annat shampoo. Så mitt hår doftar lite smågott sådär! ;) Nej ja skojade, men de luktar faktiskt gott! Just nu sitter ja och funderar ifall ja ska göra om mina naglar, ifall jag orkar det vill säga, gör jag? ellerr, hmm? Funderar på att städa ur min garderob igen, var ju inte längesen sist, men såg massa kläder jag inte använder, så vi får se hur det blir med det





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0