du är guld, du är allt.

Jag är en rättså omständig tjej. Fast det är inte så konstigt, efter allt jag har vart med om. Jag har mina regler och krav, de som inte följer dom är ba tackhej. De är heller inte jag som förlorar någon i mitt liv, utan på det sättet gör jag mig av med massa skit som jag inte behöver ha i mitt liv. Jag tycker att varje människa därute ska göra sammasak. Våga sätta krav & regler. De är så du slipper alla probelm, men visst några problem kommer alltid finnas. Men de kommer kännas en sån enorm lättnad när du faktiskt satt stopp själv, när du visat dina krav coh regler. Sen får folk säga vad dom vill. För alla får väl leva på sitt sätt bara dom mår bra, right? Så låt dig aldrig tryckas ner utav någon, den som trycker ner dig är antingen avudnsjuk eller mår så dåligt själv så att den ser dig som det största hotet. Kanske inte världens roligaste att känna sig nertryckt var dag, men sträck på huvudet, och gå rakt. Så visar du självförtroende, boysen tycker även att de är sexit när man visar självförtroende, så de ni. ;) Nej man behöver inte alltid må världsbäst, men för att komma på humör och visa domdära att just du är så mycket bättre så kan du göra det. Finns så många som vill och gör allt för att styra dig, så är det med varje människa, och man kommer alltid ha en eller två såna vid sig. Men det är bara och skita i dom. För dom är inte värld din tid. Du är värd så mycket bättre.

Den här texten är inte till någon specill person utan till er alla där ute, som försöker kämpa med livet dag in och dag ut. Lite hjälp till att kanske förändra lite saker i ditt liv. Nej jag säger inte att jag leker något för jag är mig själv. Skrev texten med hjärtat och nej det är inget för att lätta utan bara helt enkelt allmänt till just dig som kanske läser texten just nu.




Kommentarer
Postat av: fanny

Du tänker på rätt sätt!

2011-08-07 @ 10:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0