Det är lugna fisken broder.

Stolt gästbloggare på teessyy's, vad kan jag säga?
Dunkar kapten röd och och pluggar, livet leker fan. Inte ens skolan kan få ner oss nu, även om alla verkar sjuka och slitna så tror jag vi är starkare än nånsin.
Svårt att tänka att tess som jag ägde världen med när jag var åtta (som inte alls känns som för så länge sen) går i nian nu, galet att tänka hur snabbt tiden går. Vi har så oändligt mycket minnen tillsammans, bra som dåliga, men vi har ändå hållit ihop. Tolv år sen vi började skapa minnen i gummistövlar och galonbyxor, sjukt.

Lugna fisken är tess version på fina fisken förresten! Hon är ju som hon är. ♥

Vad har jag mer att säga? Jag personligen är skittaggad på att satsa i skolan och komma in på nåt grymt gymnasium som har allt jag önskar mig och som är fullt med folk med samma intressen som jag. Vet att tess är det också, min pimmenelsare. Fråga inte.. Vi imorgon med sovmorgon till halv tio imorn och rätt så lata lektioner, HELT OK. Skriver inget namn här, blir som mer mystiskt så.

sist men inte minst, OLIVIAS SNOPP ÄR LEN (lenispenis).
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0