ahapp

Hemma nu, har varit det halva dagen. Min tid här hemma har gått åt till att: fixa kläder, datorn, telefonen, bilder, rummet, tävttat och ätit. Skulle egentligen på bio nu under kvällen med Natta och varför det inte blev så var nog för att fanns inga platser på den tiden vi hade tänk, så vi bokade samma tid fast imorgon! Hur chill? :)
Nästa månad kommer uppdateringen här bli mycket bättre, det är då vi får våran skoldator, eftersom jag också kommer behöva släpa på min externa hårddisk så blir de bilder i inläggen under skoltid, hur naijs? ;)
Appropå skolan, så nu när jag inte tränar ska jag gå ner till coop imorrn och fixa ett jobb, försöka få in lite stålar i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0