Självförtorende är hur man mår

Sen bara januari har jag förändrats som fan i ansiktet med smink och fixering. Alltså jag kunde inte visa mig själv utan smink för bara en månad sen, fast jag inte palla sminka mig så va ja ändå tvungen, fast ja lixom ba va hemma? För de va så jävla mycket som hände för jag trodde jag hade förlorat allt och allting var så himla komplicerat. Men de jag trodde att jag hade förlorat, hade jag tydligen vunnit. är så sjukt glad över det. för den personen betyder allt för mig. den personen är den jag älskar och det är min underbara pojkvän! ♥
Visst en del först sa dom att ja skulle satsa på honom, men sen när de komplicerade kom så vart dom lika osäkra som mig, och ärligt talat så kunde de inte hjälpa mig för dom hade samma frågor som jag. Sedan bevisade han, eller han bevisade inte men de blev som ett bevisande att de va mig han ville ha och verkligen gillade! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0