'Singel livet'

Hahaha när ja kollar tillbaka i tiden, shiet jag mådde så sjukt bra. Lixom all tid åt vänner,skola och träningarna. När ja föll in i kärleken igen så mådde jag så himla bra för att då kände jag att jag va någons specielll, förstår ni vad jag menar?
Det är alltid jobbigt att dumpa någon eller att bli dumpad. I allafall när man är såpass kär. De är svårt att låta någon gå som man verkligen älskat. För om du någon gång älskat en människa så kommer du alltid att göra det. Sånt är livet. Så det är typ det enda som är jobbigt trorjag. Ska även skita i killar ett tag nu. Haha så sa jag sist men de va då han kom ;)
Nej men nu blire ännu mer planer för leksand med natta. Haha. shiet alltså. Chilla runt och sheka in lite grabs och så vidare, nej jag driiver haha.
Men ja är ju absolut den som föredrar att vara i ett förhållande än att va singel. Jag tål absolut inte playning. Det finns inte på kartan hos mig. Om man släpper mig så får man skylla sig själv att jag går min väg. Ibörjan kan jag jaga men när jag inser hur dumt det är så släpper jag och går. Det är efter den tiden folk fattar, eftersom alla kommer ändå tillbaka med tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0