jag vet inte

Jag vet inte hur jag mår.
jag kan inte säga att jag mår varken bra eller dåligt.
Ni vet den där känslan när man bara måste tänka.
Tänka igenom allting. Hur allting ligger till.
Hur du ska hantera situationer.

Känslan man får när de känns som om ingen bryr sig.
När de enda man får tillbaka är rent sagt helvete hur man än ställer upp och finns.
Ingen är perfekt, men dedär lilla stödet, är väl inte svårt att ge tillbaka?
När man känner igen sig i så himla många låtar som handlar om hur folk behandlar rapparen som rappar.

Man säger att man aldrig släpper någon.
Allting kan inte hålla förevigt. Ingenting håller förevigt.
Allting tar slut någongång.
Det finns inte bara ett sätt att zläppa, utan flera.
Beror på hur du behandlar den andre, eller den du älskar.
Alla måste få må dåligt.
Ingen kan alltid vara glad.
gäller det att finnas där även hur du själv än mår.


Kommentarer
Postat av: Glenniris

Thanks for the info!

2012-08-21 @ 15:45:08
URL: http://glenniris.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0