fejk

Trodde det va svårare att fejka ett skratt
Trodde de va lika svårt att fejka ett leende
fejk, fejk.
Ibland äkta, varför ?
svårt att veta vilka känslor vad man har.
har ena dagen massor, andra dagen känner jag inget.
Vet säkert inte vad jag själv just nu.
så jobbigt med så blandade känslor.
Vissa samanhang måste man priotera sig själv svårt
inte alltid lätt men jag vill ju också må bra.
Att må bra är inte lättaste vägen dit.
Värt att kämpa, i know just därför jag kämpar förfullt.
Jag vet hur jag vill ha mitt liv och hur jag vill leva,
det är ett mål jag ska nå. Oavsett hur jag mår
och hur det än blev/blir.
Meningen är till för att menas, just därför allt har en mening
Komplimanger hit o dit. Bored vara tacksam att varje dag
får jag höra 'fan vad snygg' 'fan vad söt' 'ohshiet kolla in bruden'
Men det är svårt att vara tacksam när man inte begärt något
när det blir för mycket när man inte vet vad som är bäst för än själv.
eller man vet men det är svårt att hitta vägen dit.
går och går men hittar inte ut.
Jag är inte deppig. jag vet bara ingenting
känner mig så jävla känslokall som att jag inte är jag.
jag är mig själv. försöker men jag är inte känslokall
men svårt när man lixom inte hittar några känslor?


/tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0