WIHOOOO...eller inte

Blir nog att vara hemma, fast jag och
några andra har nåt möte(?)
Men ligger verkligen och tokfryser...Fast nu börjja jag toksvettas istället?
Ahh sjukt jobbigt att vara sjuk iallfall.
drack nyss te men jag orkar inte mera.. haha?
har druckit rätt så mycket brustabbletter, vet knappt själv vad jag stoppat i mig,
har bah sagt ja för de verkar bra eller hjäpa? haha men ahh.
Det som är naijz, fast ändå inte naijz är att Frida också är sjuk så båda ligger inlindande i varsitt täcke ;p
plus att vi har samma syndrom av sjukdom eller vad det heter? haha
Var i stallet en snabbis, var bara tvungen att följa med till Daroo, han ska snart bort så måste passa på
en skit fin conemara som är hel vit och har hel vit svans+man.. så söööt♥
Men vart ingen ridning för både mitt och fridas huvuden höll på och sprängas :(


jag & Daroo på en liten tur ;D
MIN SÖTA PRINS <3

Kommentarer
Postat av: katja

varför ska ni ta bort en häst som går att rida på o allt?

2010-09-08 @ 16:13:45
URL: http://katjasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0