Kärlek

Alla vet hur underbar dendära känslan är när man är riktigt kär.
Det enda problemet är att man måste hitta rätt.
Gäller att inte leta utan bara vänta.
För att inte allting ska ta slut så fort så måste man verkligen ha
tilliten, respekten & ta alla möligheter som finns.
Ibland man få tanken: "nej nu har jag en tjej/kille så kan jag inte flirta"
Flirta med din egna kille? Kom igen det går, var inte blyg.
Det förstärker. Det behöver inte va om sex och sånt utan du kan backa
tillbaka tiden så som ni höll på innan ni vart tsms!
Bara för att ni är tsms måste ni få träffa andra, och få krama andra könet.


Bild från min konfirmation.
~ Jag och min underbara kille ~

Kommentarer
Postat av: eme;)<3

den klänningen fick du av mig !! <33333333

2010-09-21 @ 13:18:25
URL: http://emisss.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0