inte bloggat mycket idag

Hello Sweeties ♥
Har inte bloggat mycket idag, varför? Jo för att vakna ungefär vid tolv.
Var tänkt att träffa mina underbara små tjejor fanny & Linnea, men fick inte åka ner på stan av pappa =(
Så vad har jag gjort under tiden? Jo jag har packat, lagat ris (?) och faktsikt hängt tvätt!
Tänkte plugga lite ikväll, läsa lite och göra matte.
Har ju missat två prov.. inte bra!
En liten rolig sak var att imorse kolla jag på alla väskor med kläder i
och så ser jag ett minneskort från en telefon jag hade förra sommaren, så när vi flyttat ska jag kolla vad jag har för bilder, vet iaf att jag har bilder jag tyckte sjukt mycket om.
Funderar även på om jag ska börja fota? Inte med systemkamera utan med min lilla.

Vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0