Förlåt!

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har verkligen inte varit hemma nästan?
Skolan var seeg men ändå rätt så naijz! Jag och Khornaw satt och snacka om ah typ flera saker under en timme så
att det kändes som fem minuter! ♥

Imorse hittade jag inga nycklar så när jag slutade stack jag till Savve tills någon kom hem.. haha
Efter typ en timme drog jag hem& bytte hem, övade hjulningar med natta, xD
Senså gick vi hem till mig & åt och sånt. Satt inne och snacka massa minnen.. mys!♥
Efter ett tag stack vi ut och träffade Henok, vi prata om rätt så 'braiga' saker men när jag snackar med honom blir jag helt flumm(?) haha!
Sen visste vi inte vad vi skulle göra så stack vi till Fritidsgården, tusen årsen jag var där!
Så det var kul, snacka minnen även där!
(Bilder kommer när jag har lagt in dem i datan!)


Bild från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0