Awwh

Lite roligt!
Min underbara pojkvän, ska testa på konfirmation imorgon.
Eftersom jag har sagt det till honom, hur bra min grupp var, och att han borde pröva.
Så för ett tag sen fick jag ett sms:
Konfirmation imorgon......:-)

Ska jag vara ärlig, så tror jag direkt inte på gud,
men tror att det finns något där, typ en energiklump
som ska hjälpa och finnas där.
Även att alla personer har en skiit fin insida, men de väljer själva vilken sida pga hur de mår.
Och att allting har en mening dvs allt som händer har en mening.
Livet ska inte vara helt perfekt, för då blir det för enkelt.
Vi få alla problem för att förbättra oss och bli starkare, för det kmr vi ha
erfarenheter av när vi blir äldre, därför vi går igenom de vi gör!
Tror heller direkt inte på bibeln, eller inte bokstavligen men det jag läst,
tror jag att de har ett annat ordspråk

Tror du på gud? Hur tror du?



Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver smarta saker hörru

2010-09-19 @ 09:53:33
Postat av: Zezz

jag ska konfimera mig snart :)

2010-09-20 @ 13:20:42
URL: http://cupcakemufin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0