varför

Varför bryr jag mig om oss,
du och jag, dig och mig.
slöseri med tid.
varför saknar jag dig, saknar inte dig, utan den du var.
trodde inte att du var falsk,
trodde inte att du tog falska människor framför de som funnits där för dig.
trodde inte du tog henne före mig.
nu vet jag att du är falsk,
nu vet jag att du tar falska personer framför de som funnits för dig.
nu vet jag att du tar henne före mig.
bitchblickar, skitsnack.
de är det jag får av dig.
Får damp för att jag ens lägger tid på dig,
på att sakna dig.
den dagen hon sårar dig, kommer du att inse något som jag trodde att du insåg
för länge sen, efter allt hon har gjort mot personer.
jag ska prata face2face, när den dagen är inne.


Kommentarer
Postat av: Casper

Är det den jag tror att det är? :/

2010-10-18 @ 15:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0