Samma dagis?

Hmm, hur har eran fredag kväll varit? Min har varit helt sjukt underbar!
Började med att jag och natta chillade hos henne, ah musik och sånt, naijz,
men vi kollar på kenzatyra show, och i reklam delarna så börjar jag göra situps?
haha, sen jag fick fett tråk så messade jag Dag & Oscar, så mötte vi OScar,
sedan gick vi och letade efter vad Dag bodde, så kom han ut fast han var sjuk, sen typ 'lekte' vi på ett dagis.
Dag drog hem, vi andra drog in till Natta, och helt plötsligt började vi snacka om dagis, så kom jag och Oscar på att vi har gått på samma dagis, haha fan va coolt!
Såhär efter typ 10-11 år så tar vi konfirmationen tillsammans, haha helt sjukt ?
HAHA nyss kom vi på att vi kanske är barndomsvänner? fan va ballt!
Tack för den helt otroliga kvällen, ♥


gammal bild, från BS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0