mopppe?

Skit naijz, dag seriöst, okej när ni läser kommer ni inte tycka det men yeas.
Dagen i skolan var väl rätt så okej, skolka engelskan och försökte få andra elever att vara med på och sparka eng läraren, men var me kanske tjugo minuter. Sen efter lunchen skulle vi ner på stan och leta efter olika symboler, men vi vart klara skit snabbt, så vi fick typ rast, så vi lyssna på fett hög musik, medans en viss camilo armbåga mig. HAHA när vi lyssna på musik så rapp dansa jag, josef och mohammed som jag vet inte vad, hahahaha!

När jag & pappa snacka så helt plöstligt börja han snacka om moppe, så ah kanske ska få en, eller om jag vill :D
men haha vet inte om jag vågar köra? Det är typ läskigt, vad tycker ni, ska jag ta chansen eller inte? ;D

Btw, en kille i klassen slutar idag, såhära synd! Victor vi jag kommer sakna dig skit mkt iaf, asso du va lixomm bah en sån som rws behöver, fack din buss fan!

Skit bra dag början av lovet, ska dra ner till natta nu typ, sedan äta och ah sen hittar vi säkert på något kulit, det är fredag vafan!



typ en bild på mig, för nån dag sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0