HÖSTEN kan gå och dö!

Okej, var ute vid halv sju till åtta typ.
För det första var tvungen att ha dun jacka,
för det andra tog jag tygskor, nu är mina fötter iskalla och fryser fortfarande, klockan är liksom halvelva,
för det tredje så var klockan halvåtta och deet kändes som klockan var elva.
Men det värsta är inte över, snart kommer ju snön.
Jag hoppas att den inte varar i lixom evigheter som förra vintern.
Nu sitter säkert min syster som är i USA och skrattar för där är det inte ens kyligt.
Ge mej sommar värmen tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag skrattade faktist! haha :) Alltså hösten har ju kommit hät, men en koft, kanske jeansjaccka på sin höjd e det man behöver ha. På kvällarna alltså.På daen e det ju sommarvärme!!

2010-10-06 @ 18:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0