Hemma

Hejsan alla sötnosar, kom precis hem från stan.
slutade typ 15.40, seent!
Dagen i skolan var väl helt okej, tror jag aldrig jobbat så bra
på någon lekion hittills ;o
När jag och Khonaw skulle dra till bussen, så kommer zezz & jasse
in på skolgården, det va sjukt mysigt att träffa dom!
Senare drog khonaw & Maxi kom, och zezz drog på sin konfa.
Så tillslut vare bara jag, Maxi & Jasse och alla vi frös så vi värmde oss tillsammans,
haha fråga mig inte hur, men jag satt i maxis knä, jasse lutade sig mot mig.
Borde ha sett hur sjukt ut som helst!
Ska ladda upp bilder från dagen snart, måste lägga in bilderna bara!


jag just nu, ignorera mitt hår, regnar ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0