cp mobil

Haha min mobil är totalt cp, dags för inlämning snart! den kan lixom inte laddas när den är på, utan måste vara avstängd för att kunna laddas?. helt sjukt!
Jag orkade inte bada så istället så tog jag en dusch, hhah så sjkt duktig jag är, jag sätter på varmare och varmare för de är typ iskallt sen efter 30 sekunder blir kokhett.. höhö !
Ska nog borsta tänderna, tvätta piercingen och sånt snart, fan vad jag vill ha hål i naveln och en tatuering i nacken. Yes, fått hört av en person att den ska och kommer tatuera in mitt namn, tror jag inte.. inte nu i alla fall.
nej men palla babbla om falska människor!




bilden är typ ett år gammal? fett fort de gått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0