Bild bomb!!

Nu kan ni vänta er en heeeel del bilder från dagen!


yes, jag på rasten.. lite ego


yeah, vårat arbete.. haha fråga mig inte


Lunch om en timme, hade tråkigt på SV..


Ännu mera tråkigt på SV, plus det dära är bara sanning! ♥


Benais pärm ibörjan av svenskan...


okej, en viss Benai hade extremt tråkigt unedr Sv, medans jag satt
och va elinas 'favoritelev' :D
haha, vi limmade även fast de på bordet..


Benais pärm i slutet av svenskan.. bara lite uttråkad!


ijah, haha sådär mkt orkade jag skriva, jämnfört med vad benai skrev o:


ännu en till ego bild


åhh fiiin bild! Ibland måste man få tycka om sig själv!


people, bilden är nog mest för Josef

Som ni ser, vart det massa bilder! ;D



Kommentarer
Postat av: Benai

HAHHA jag svär på gud kommer döda dig!!! av alla bilder den fucking fullaa?!!? hhhahaha jag döörr. ta boort!! ;o <3

2010-10-27 @ 19:13:01
URL: http://benai.bloggat.,me
Postat av: benai

jag ser fan ut som josef, fast med mer kött på kinderna ;o

2010-10-27 @ 19:14:10
URL: http://benai.bloggat.me
Postat av: josephine

går du i nannaskolan??jag gick där förtu!

2010-10-31 @ 21:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0