Victoria Secret

Jag får sån damp på Sverige, att vi inte har Victoria Secret produkter här. Hennes egna parfym, body splash, body lotion & lip gloss luktar så sjukt gott, och är även sjukt bra. Min syrra skickade ju hem ett paket till mig i fredags, och då hittade jag dem produkterna där i!

Om ni kommer ihåg Calle, som jag skrev väldigt mycket om förra året, och va sjukt mycket med i skolan? Han har ju flyttat till Göteborg, vilket alla tycker är skit synd, för alla saknar honom! Men iaf, jag ska träffa han på fredag, så sjukt jävla naijz de kommer bli! Ser verkligen fram emot det

~ låt ingen trycka ner dig, du kommer förbli älskad av dem du står närmast, det är dem som räknas ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0