Underbart

För typ någon timme kom Olivia upp, vi kollade rejält gamla bilder, men synd bara att vi hade ett stort bråk för ett år sen, för då försvann massvis av bilder på oss tillsammans, som till exempel fjortis bilder, såna man bara skulle sitta och skratta åt idag. Haha! Shiet, vi gick lixom i fyra/feman, ah.. o de har ju inte blivit bättre heller..
Nej men iaf Olivia kom till mig, vi snacka ju o kolla på bilder, vi drog ut, senså stack vi hem. Nu skicka jag massa bilder till henne, och ah lyssnar på musik, ska lägga mig när hon tagit alla bilder ;)


Tänk att de va såhär man tog bilder förut





yesman, jag är sådär kort men japp :D


hahah vi ser ut som värsta paret, hahah, nejmen hahah! Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0