STARK

Ordet stark, vet många inte ens vad det betyder, fast dom säger det tjugofyrasju. Får höra ofta 'men du är stark, gråt inte, kolla på det du är stark' ah ni kanske fattar? Men asso att vara stark betyder att man är ledsen, blir sårad, blir svag. Det är då man visar att man är stark. Det är sjukt starkt att visa att man mår dåligt, att man inte kan kolla på en del saker för att de skär i hjärtat, det är så sjukt starkt att gråta, vara arg när något har hänt. Man måste vara svag för att bli stark.
Medans de som inte låter sig själva visa känslor och sånt, har sönder sig själv, lixom spricker inuti. Bara gör saker för att tro de ska gå bättre. Att de inte får tänka igenom det. Att dom tvingar sig själva och glömma bort, ändå så sitter det fast som en spik och det är absolut inte och vara stark, där visar man ju bara att man är rena motsatsen, att man absolut är allra svagast.
Jag kanske alltid visar mig som dendära glada, och har nog alltid gjort. Men de som känner mig, vet hur jävligt jag har haft det. Hur en del har behandlat mig.. Jag själv tycker jag är jävligt stark, för jag tillåter mig själv och gråta och sånt. tillåter mig och visa känslor, tillåter mig att vara svag. Tillåter mig att tänka klart, tänka igenom på vad jag verkligen vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0