Pluggning på hög nivå

Inte hunnit blogga på några dagar, varför så vet jag inte faktiskt själv, men har väl bara blivit att jag inte hunnit.
När jag vaknade imorse var jag rent ut sagt helt jävla död, men kom på att jag hade träning så de gjorde mig pigg och glad, fixade mig för träningen, hade träning. Glömt bort såhär mycket fast jag tränat hemma. Men det blir så mycket saker på engång eftersom vi håller på med programmet, och snart får vi reda på om vi ska tävla i Boden eller i Uppsala, jag hoppas verkligen på Uppsala. För jag pallar inte åka upp till Boden, men då får vi sova över och sånt, så då blir det väl kul.
Sen åkte jag hem, åt börja fixa mina kläder, gjorde klart tre läxor & fborde egentligen göra mig klar till No provet, alltså skriva av med egna ord så att jag får lättare att plugga, men orkar verkligen inte, så vi får se hur det blir med dit. Annars sitter jag i världens mys kläder och lyssnar på musik och bara längtar efter värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0