Onyttigt

Asso jag spyr så fort jag äter en pizza, haha nej men jag får sånahära va heter det, kväljningar? ah ni fattar att man verkligen inte vill äta något för att man känner att det inte är bra och så jävla onyttigt, samma sak med greijer av socker i. Som för ett tag sen tog jag ett glad med juice, asso deet vart jätte surt och bara så grymt äckligt, och jag mådde absolut inte bra av det.. Efter jag ätit godis får jag bara ont i magen, och om det är såhära mycket fett i maten, så känner jag själva fett smaken så kan inte äta.
Antar att det ändå är en rätt så bra vana att äta nyttigt, som bananer istället för godis och sånt, och nötter, asso inga konstgjorda nötter, utan bara vanliga salta eller vad man säger.
För någon vecka sen provade jag även saft, ush fyfan vad äckligt säger jag bara.. Men greijen är jag mår bara bra av det, det är för min egna skull så jag gör inte det lixom för att jag tror att jag är tjock och sånt, utan bara för att jag tycker det är riktigt jävla äckligt.
Kan lixom inte ens äta på donken eller nåt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0