Lite om dagen

Under dagen vi var i stockholm, så gjorde vi massa greijer, och det kändes för oss alla tre som om klockan inte alls gick, utan som om den stannade till ibland.
Det första vi gjorde var att leta upp en donken och åt där, vi fick lixom stå och äta, sen gick vi runt och kollade lite, tills Jenny vart sugen på Energidrycka, jag var den enda som hade leg, så jag köpte ut ;) haha de va ballt! Nej men vi typ dog av garv åt det, för vi va riktigt flum och folk i kassan verkligen höll sig för garv eller gav riktigt sura miner.

Förutom att vi träffade Dessie, så såg vi även Emanuel. Ni som har sett eller följer paradise hotel vet vem det är, han dendära balla killen, eller jag tycker han är jävligt ball. Varför vi inte hälsa på honom va för att vi vart osäkra om det verkligen va han eftersom det bara var evelina som såg honom i ansiktet, jag och jenny såg han bakifrån.

Vi åkte hem rätt så tidigt, men det var nog lika bra det. För vi kände att vi var klara, hade gjort allt vi tänkte och så, så vi tog tåget runt fem? Om vi hade gått kvar så hade nog alla tre dött, för på tåget så chillade vi enormt bara typ vilade och snackade, medans på dit resan så dunka vi på musik, skratta och var väldigt högljudda, haha




Bjuder på alla bilder, jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0